مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:422022-08-03سياسي

خبر خوب| ابتکار جالب هیات یادگاران اصفهان در حوزه جمعیت


مسؤول مجموعه فرهنگی یادگاران امام(ره) گفت: شعار محوری برنامه مان موضوع جمعیت است و این موضوع به صورت ویژه در برنامه ای هیات مورد توجه قرار گرفته است.

- حجت الاسلام مهدی امینی، مسؤول مجموعه فرهنگی یادگاران امام(ره) در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه هیأت یادگاران امام(ره) فرزندان شاهد در دهه اول محرم در مصلی الغدیر دانشگاه اصفهان برگزار می شود، اظهار داشت: شعار محوری برنامه مان موضوع جمعیت است و این موضوع به صورت ویژه در برنامه های هیات مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه زمانی که موضوع هیأت تراز انقلاب را مطرح می کنیم، به این معنا است که در این 10 شب بازویی برای انقلاب و جمهوری اسلامی باشیم و نسبت به نیاز انقلاب اسلامی قدمی ویژه برداریم، توضیح داد: در حال حاضر یکی از دغدغه های جمهوری اسلامی موضوع جمعیت است و آینده خوبی برای این موضوع پیش بینی نمی شود، در همین راستا تصمیم گرفتیم شعار محوری مان جمعیت باشد و این موضوع فرصتی است تا با مخاطبان خودمان گفت وگویی جدی داشته باشیم.

امینی با بیان اینکه همچنین کنار هیأت، غرفه ای داریم که به حالت فضای نمایشگاهی کار شده است، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه کارشناسی پیرامون موضوع جمعیت با مخاطبان گفت وگو دارد، همچنین در حاشیه هیأت یک کارشناس مامایی حضور دارد که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| ابتکار جالب هیات یادگاران اصفهان در حوزه جمعیت

خبر خوب| ابتکار جالب هیات یادگاران اصفهان در حوزه جمعیت